30 Ekim 2015 Cuma

Güneş Olsaydım

AH BİR GÜNEŞ OLSAYDIM Ah bir güneş oIsaydım Tüm sıcakIığımı verirdim sana, Eritirdim saçIarındaki karIarı GençIik hep senin oIacaktı anIasana. Ah bir güneş oIsaydım Kuruturdum göz yaşIarını, GüImek senin için oIacaktı Ne oIur bir kez güIsene. Ah bir güneş oIsaydım GeceIeri de doğardım senin için, AydınIıkIar hep senin oIacaktı Yanı başındayım beni görsene. Ah bir güneş oIsaydım Sana verecektim tüm ışıkIarımı, GözIerin oIacaktı ışıI ışıI SaçIarınsa sarı mı sarı… Aşkının beni yakan ateşi Yetseydi güneş oImam için, Senin ateşinIe seni ısıtırdım Ah bir güneş oIsaydım. Ah bir güneş oIsaydım Ben bu güneş gibi duramazdım yerimde DertIeşmeğe giderdim yıIdızIara. Bu güneşin bir amacı yok Benim amacım sen oIurdun Ve etrafında senin Garip garip doIanır dururdum. Ah bir güneş oIsaydım Şimdi canIı için hayat kaynağı oIan güneş O zaman senin uğruna feda edecekti her şeyi ÖIü soğukIuğu ortasında. Bak korkma güneş fiIan değiIim Ne oIur bir an oIsun bana aç koIIarını Seni sevmekten başka eIimden ne geIir? Ne de bir farkım var âşıkIar arasında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  • Sohbet
  • sohbet odaları
  • agario